Selamat Datang

Tujuan weblog ini diwujudkan untuk merapatkan tali silaturahim penduduk Taman Harmoni, khususnya Harmoni Bukit. Dalam masa yang sama, para penduduk di taman ini juga dapat mengenali dengan lebih dekat lagi semua jiran tetangga walaupun berbeza latar belakang, suku kaum, kampung halaman, agama, budaya, cara hidup dan bahasa.

Oleh yang demikian, dengan terbinanya weblog ini, semua penduduk di taman Harmoni dapat berbincang, berkongsi maklumat (terutamanya perkembangan semasa di taman) dan sebagainya. Diharap penduduk taman Harmoni tidak menyalahgunakan weblog ini untuk kepentingan peribadi dan keluarga. Semua maklumat yang disampaikan oleh semua hanya maklumat yang berkaitan sahaja.

Semoga weblog ini menjadi tapak yang berguna dan sentiasa menjadi pilihan memandangkan semua penduduk sangat sibuk dengan keperluan keluarga, kerja dan sebagainya.

Semoga weblog ini mencapai matlamat seperti yang diharapkan oleh semua yang terlibat. Sekian, terima kasih.

Sebarang komen, cadangan, pendapat, berita, gambar ataupun maklumat boleh dihantarkan ke: harmonihillv1.komuniti@blogger.com

MESYUARAT/BERKAMPUNG UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN

Posted by harmonihill | Posted in

Assalammualaikum,

Dengan sukacitanya saya Abu Hassan Bin Mohd Som dialamat No 75, Jln Harmoni 11/3
menjemput semua sahabat-sahabat ke mesyuarat atau majlis berkampung sempena perkahwinan anak saya yang bakal diadakan insyaallah pada bulan februari ini.

Sidang ini akan berlangsung pada :-

Tarikh: 23 Januari 2010
Masa: Sabtu, Selepas solat Isyak
Tempat: No 75 Jln Harmoni 11/3

Di jemput semua dapat hadir pada hari yang ditetapkan dan secara tidak langsung dapat merapatkan hubungan silaturrahim sesama kita. Amin....

Jika ada sebarang pertanyaan boleh hubungi saya ditalian 012-6374631.

Wassalam.

Beras kunyit saya taburi,
Air mawar direnjis wangi,
Undangan saya setulus hati,
Harap sudi datang merai.

Abu Hassan B Mohd Som
No 75 Jln 11/3

Comments (0)

Followers